کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

لذت یادگیری زبان انگلیسی را تجربه کنید

کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

لذت یادگیری زبان انگلیسی را تجربه کنید

کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

تدریس دوره‌های کاربردی ترمی با هزینه مناسب زبان انگلیسی توسط حمیدرضا دهنوی با سه سال سابقه تدریس در "Raidcall, YY, Telegram, Facebook" هفت سال گرداننده‌ی کلاس های Free Discussion و تدریس در آموزشگاه‌ها. رزومه کامل در: mrdehnavi.blog.ir
هم اکنون می‌توانید به جمع ده‌ها علاقه مند به زبان انگلیسی در تلگرام بپیوندید:
انگیزه خود از یادگیری زبان انگلیسی + میزان دانش فعلی خودتون رو به تلگرام 09363467099 ارسال کنید.
https://t.me/fluencytips
https://www.facebook.com/khorshidenglish

ویدیو ها آموزشی من را در اینستاگرام با آدرس Teacher_Dehnavi مشاهده کنید.

طبقه بندی موضوعی

آغاز ثبت نام دوره‌های ترمی آنلاین

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ

دوره‌های ترمی + برخی از محتوای آموزشی در هر ترم رو از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود لیست دوره‌های ترمی آنلاین

ü هزینه هر ترم 125 هزار تومان می‌باشد که در صورت قبولی در آزمون پایان ترم و انجام کامل تکالیف و پروژه‌ها می‌توانید برای ترم بعدی ثبت نام کنید. جلسه اول رایگان است.

دوره های ترمی

ü تکالیف شامل وبلاگ نویسی ، ساخت فیلم آموزشی ، ضبط صدا ، ساخت دفترچه لغت دیجیتالی و تحقیق علمی و ... است که با ثبت نام در دوره موظف به انجام تمامی این تکالیف خواهید بود.

ü نیازی به تهیه کتاب نیست و تمامی مطالب آموزشی از قبل به شما با ایمیل و یا وبسایت مدیریت محتوای آموزشی ارسال خواهد شد. برای ثبت نام با شماره یا ایمیل زیر تماس بگیرید:

09363467099

Hamidreza555@gmail.com

قرارداد مطالعه زیر را نیز پس از جلسه اول به ایمیل بالا ارسال نمایید

قرار داد مطالعه

من ــــــــــــــــــــ قول می‌دهم که علاوه بر شرکت در کلاس‌های آنلاین آموزشگاه خورشید خودم را ملزم به مطالعه ، تحقیق و پرسش در راه یادگیری زبان انگلیسی بدانم و می‌دانم که این فرآیند نیازمند صرف وقت کافی است.

قول می‌دهم هفته ای ــــــــ از وقت خود را صرف یادگیری کنم و در هر روز ــــــــ لغت جدید بیاموزم.

من ـــــــ ساعت در هر هفته برای مهارت مکالمه وقت می‌گذارم.

من ـــــــ ساعت در هر هفته برای مهارت گوش دادن وقت می‌گذارم.

من ـــــــ ساعت در هر هفته برای مهارت خواندن وقت می‌گذارم.

من ـــــــ ساعت در هر هفته برای مهارت نوشتن وقت می‌گذارم.


امضاءـــــــــــــــــــ تاریخ: ـــــــــــــــــ


نظرات (۱)

I am leaving a comment on your message in my blog. 

I wish you success and happiness

What a nice blog you own!
پاسخ:
You're so kind my friend :) Thanks
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی